Každý správný obchodník vždy pečlivě dbá na to, aby jeho zákazníci byli maximálně spokojeni. A je naprosto jedno, v jakém se pohybujete oboru, jelikož toto pravidlo platí bez výjimky napříč širokým spektrem podnikání. Zkrátka je pravda, když se říká, že zákazník je náš pán a naší prioritou by mělo být jej uspokojit anebo pokud to není možné, tak alespoň nedopustit, aby z našeho podniku odcházel znepokojen, protože to by znamenalo jen jediné – že se bude o své špatné zkušenosti dělit se svým širokým okolím a dělat nám tak špatnou reklamu všude, kam přijde.

Reklama hýbe světem, ale mediální agenturu k tomu nepotřebujete

A všichni moc dobře víme, že na reklamě v dnešním vysoce konkurenčním prostředí závisí více než na čemkoli jiném. A když se blíže podíváme na rčení, které říká, že to dobré nepotřebuje reklamu, jelikož si ji dělá samo, tak to vlastně znamená to, že kdo umí dobře pracovat s veřejností, a tudíž se zákazníky, kteří jeho obchod navštěvují či využívají jeho služby, tak si nemusí platit žádnou zbytečnou drahou mediální kampaň, jelikož lidé dají stejně ze všeho nejvíc na to, co jim řekne jejich soused či známý.

Zákazník je ten, kdo rozhoduje o vašem bytí

A pro dobré obchodníky, kteří chtějí na trhu uspět to znamená jediné – vycházet svým zákazníkům vstříc a snažit se své služby neustále inovovat tak, aby byli spokojení, jelikož to, co ke spokojenosti lidem stačilo včera anebo dokonce před rokem, dnes už zdaleka neplatí.
A právě naše konkurence na trhu je to, co zvedá laťku stále výš a výš, a proto pokud nedokážete přijít s žádným vlastním dobrým nápadem, tak se alespoň snažte v ničem nezaostávat. Dbejte na to:

· abyste měli slušně vychovaný a ochotný personál, který bude s lidmi jednat v rukavičkách a nebude vám dělat ostudu,
· prodávejte jen kvalitní zboží, za kterým si stojíte,
· odesílané zboží balte vždy do odolných plastových obálek, které zabrání jeho poničení, které naleznete například tady ,
· nikdy se se zákazníky nehádejte a už vůbec ne na veřejnosti a
nezapomeňte čas od času udělat nějaký ten zjevně dobrý skutek jako je podpora charity, sportu či kulturního vyžití vašich zákazníků.